woensdag 11 april 2018

Gesprekken


Aan het begin van het project ben ik gelijk aan mensen die graag barbecuen of er veel mee te maken hebben wat zij zochten in een goede barbecue.
Ik heb allereerst uitgelegd wat de bedoeling van de opdracht was en wat voor omgeving ik mijn barbecue zou willen gebruiken.
Daarna kwam iedereen met verschillende ideeën wat hun denken nodig te hebben in een barbecue.

Zoals:
-          De barbecue stabiel laten staan (aangezien out door de grond niet stabiel is)
-          Lucht gaten
-          Het rooster moet er af kunnen omdat dat gemakkelijk is met schoonmaken
-          Een handige manier om de barbecue op te kunnen tillen


In week 5 van het project heb ik met Otto gesproken wat hij van mijn ontwerp vond. Hij vond het er wel goed uit zien, maar ik moest het nog wel verder uitwerken voor het definitieve ontwerp. Dit heb ik daarna gedaan.

Ook heb ik nog met Joris gepraat over wat ik had bedacht en wat hij hier van vond. Dit gesprek was voornamelijk om te kijken hoe ik alles in elkaar wilde gaan zetten en wat de alternatieven waren.
Zo had ik toen besloten om de puntlasflapjes niet te doen, omdat het niet mogelijk zou zijn om deze goed  te kunnen zetten met de materialen van de Makerspace.

Ik heb tussendoor veel feedback gevraagd aan mensen in mijn naaste omgeving wat ze van mijn ontwerp vonden en wat ik nog kon verbeteren.
Deze dingen heb ik allemaal meegenomen in het vormen van dit ontwerp.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten