zondag 1 april 2018

DFM

Allereerst wilde ik randjes maken aan de zij kantjes zodat ik daar een bout en moer doorheen kon doen om hem vast te zetten (afbeelding 1).
Ik kwam er alleen achter dat dat DFA technisch niet bepaald gunstig zou zijn.
Er zouden dan aardig wat seconden bij komen en dat wilde ik niet.
Daarom wilde ik daarna de zij kantjes aan de bak vast puntlassen.
Maar na overleg met Joris heb ik besloten om de flapjes er helemaal af te halen (afbeelding 2).
De reden hiervan was omdat het niet mogelijk zou zijn om deze te buigen.

Daarna wilde ik de randjes van de bak gaan lassen.
Dit zou ook een stevigere constructie geven.
Ik heb er nog wel even over nagedacht om de hele zij kanten en de onderkant los te maken. (afbeelding 3 en 4).
Maar dit heb ik toch niet gedaan, omdat dit veel meer laswerk zou geven en dat zou dus DFA techinisch ook niet goed zijn.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten