vrijdag 27 januari 2017

Solitair Doos en Handleiding



 













Voor mijn spel heb ik ook een speldoos ontworpen.
Ik heb gebruik gemaakt van karton voor de doos.
Dit heb ik opgemeten en daarna uitgesneden.
Toen de doos klaar was heb ik er de vorm van het spel op gemaakt met de naam van het spel eruit gesneden zodat het goed voelbaar is welk spel mensen die blind of slecht zien zijn vast hebben.
De deksel van de doos is volledig naadloos zodat deze goed op de onderkant van de doos past.





























In de handleiding van het spel heb ik de algemene uitleg van het spel omschreven.
In de handleiding is ook te vinden voor welke doelgroep het spel bedoeld is en waar je het spel bij voorbeeld allemaal zou kunnen spelen.
Ook heb ik door middel van illustraties uit proberen te leggen hoe de werking van het spel precies zit.
Het zou dan voor de begeleider makkelijker zijn om dit uit te leggen aan iemand die blind of slechtziend is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten