woensdag 18 januari 2017

De ontwikkeling van het definitieve spel

 Dit zijn de blokjes die ik wil gaan gebruiken. Deze heb ik gezaagd met een machine.
Hier wordt mijn CAD tekening gelazerd door de lazer snijder.
De blokjes moeten natuurlijk ook geboord worden om ze vervolgens te kunnen vullen met een goed voelbare stof (hete lijm).
 De blokjes moeten natuurlijk nog drogen voor ik ze verder kan gebruiken.
 Hier begint het al ergens op te lijken. Het spel is nu bijna klaar.

In dit filmpje ben ik het spel bord in elkaar aan het lijmen nadat alle onderdelen gelazerd waren door de lazer snijder.



Alle blokjes moeten natuurlijk af getekend worden door het midden om ze vervolgens te kunnen boren. Dit komt heel precies, omdat de as hier doorheen gaat komen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten