vrijdag 8 juni 2018

Proefjes

Tussendoor heb ik wat proefjes gemaakt van mijn concept. Dit heb ik gedaan omdat ik even wilde zien hoe het er op ware grote uit zou komen te zien en om te zien wat ik nog wilde veranderen.


Nadat ik dit proefje uitgefreesd had ben ik een gesprek aangegaan met Koen om te kijken wat hij er van vond en wat ik nog zou kunnen veranderen.
Origineel gezien had ik een wat vierkanter ontwerp, dit had ik er bij de CAD tekening uit gehaald, omdat ik dacht dat het er dan wat beter uit zag. De vorm is nog steeds iet wat vierkant, maar op het eerste gezicht lijken ze rond. 
Koen gaf me de tip om toch terug te gaan naar het vierkante ontwerp en mij leek het ook beter om ze toch een lag groter te maken. 
Na dit gesprek ben ik een nieuwe CAD tekening gaan maken met de ideeën die er in het gesprek met Koen naar voren waren gekomen.

Daarna heb ik het proefje nog wel gevacuümvormd om dit uit te proberen en om daarna het materiaal van het vacuümvormen te testen. Dit was allemaal een onderdeel van mijn proefje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten