donderdag 3 mei 2018

Persona / moodboard

Aangezien ik gekozen heb voor imagepannel 4 ben ik op zoek gegaan naar een persoon die goed de stijl weergeeft die ik wil uitstralen.
Ik heb hierdoor gekozen voor Beardguy. Hij is een van de band leden van Walk Off The Earth. Hij is stoer en houdt van outdoor. Dit zijn al gelijk dingen die ik wilde verwerken in mijn ontwerp.

Vandaar dan ook dat ik gelijk een Moodboard ben gaan maken aan de hand van zijn stijl.
Dit is het Moodboard geworden.


In dit Moodboard is goed te zien welk gevoel en kledingstijl ik naartoe wil gaan met mijn ontwerpen aan de hand van mijn Persona.
Spijkerstof vind ik heel erg interessant en ook iets waar ik zelf nog nooit mee gewerkt heb, hier wil ik dan ook extra aandacht aan gaan besteden om te kijken of ik hier iets mee kan doen.

Het Persona wat ik op heb gesteld voor dit project vind u hier onder.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten