maandag 3 september 2018

Eerste dag - Enquête

Vandaag is de eerste dag van mijn 4de jaar IPO.

Wat ga ik doen?
Ik ga een Multi-Tool ontwikkelen speciaal gericht op kamperen.
Ik ga proberen te achterhalen wat mensen het meest nodig hebben als ze gaan kamperen en dan deze
voorwerpen in 1 tool verwerken.
De reden hiervan is dat ik zelf vaker kampeer in een tent en persoonlijk vind ik het erg vervelend om
allerlei verschillende tools te hebben.
Je vergeet al snel een bepaald voorwerp of er is weer eens een voorwerp zoekgeraakt in de veel te volle
roadtrip-auto.
Dit probleem leek me makkelijk op te lossen door alle voorwerpen te combineren in 1 Multi-Tool.

Tijdens de zomervakantie heb ik een Enquête uitgezet om alvast wat informatie te vergaren voor mijn onderwerp.
Mocht u interesse hebben om mee te werken aan dit onderzoek dan kun u de volgende link bekijken:

https://www.survio.com/survey/d/I6Q7F7F3X1Q2A9I7V


De enquête is anoniem en bestaat uit 10 korte en simpele vragen.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Verdere voortgang voor mijn project zal te vinden zijn op dit Blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten